کشکول

قالب پرشين بلاگ


کشکول
مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و . . .
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لينک هوشمند
براي تبادل لينک  ابتدا ما را با عنوان کشکول و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.





سلام

شهادت بی بی دو عالم ، حضرت زهرا (س) را به شما تسلیت میگویم .

مطالب زیبایی را در ویژه نامه فاطمیه قرار داده ام . امیدوارم استفاده کنید.

 

حضرت فاطمه

 

بیا تا کی نهادی سر به صحرا یا اباصالح

بتاب ای آفتاب عالم ارا یا اباصالح

بیا از قنفذ کافر غلاف تیغ را بستان

که جایش مانده بر بازوی زهرا یا اباصالح

دو قبر از شیعه گم گشته یکی زهرا یکی محسن

شود روز ظهورت هر دو پیدا یا اباصالح

 


 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت16:51---23 ارديبهشت 1391
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


غم شیرین دریا
ساعت0:24---20 فروردين 1391
سلام ممنونم به من سر زدین من شما رو لینک کردم اما با لینک اتوماتیک شما مؤفق نشدم لینک بشم در صورت امکان زحمت این کار رو بکشین.

حسین
ساعت16:03---18 فروردين 1391
سلام دوست خوبم


وبلاگ ارزشمندی دارید من شمارا لینک کردم ، شما منو با نام بیداری لینک کنید


سپاسگذارم


حسین
ساعت16:02---18 فروردين 1391
سلام دوست خوبم

وبلاگ ارزشمندی دارید من شمارا لینک کردم ، شما منو با نام بیداری لینک کنید

سپاسگذارم


باران
ساعت10:42---17 فروردين 1391
سلام دوست خوبم من شمارو با اسم برگزار کننده ی ختم ها لینک کردم اگه قابل دونستی منو لینک کنی با اسم .❤.دهکده ی غم.❤.لینک کن ممنون میشمسلام ممنونم شما لینک شدین

امید
ساعت20:57---16 فروردين 1391
سلام

قابل شما رو نداشت.

مشکلی نیست استفاده کنید ، از دل و جون راضی هستم.

عبارت زیر رو توی گوگل تایپ کنید سایت های زیادی هستند !



free new header for site



موفق باشی



http://www.emperatoor.org/1390/04/blog-header-provided-w ith-sky-cloud/
سلام ممنون که جوابمو دادین موفق باشید


خودمم
ساعت17:34---16 فروردين 1391
خواهر مهربان و خوبم سلام اول اینکه جلوی همه ملت ازت معذرت میخوام که زودتر از این به وبلاگ جونت سر نزدم دوم اینکه ایول بابا کارت خیلی درسته دست ما رو هم بگیر سوم اینکه امیدوارم کاری رو که شروع کردی مورد رضایت خدا و تایید امام زمان قرار بگیره و مطمین باش که در این وانفسایی که اسلام غریب واقع شده با این کارت دل حضرت زهرا (س) رو خوشحال کردی انشاءالله.موفق باشی عسل من دوستت دارم یه عالمه
سلام عزیز خواهرم از نظر قشنگت که باعث دلگرمی من شده خیلی سپاسگذارم امیدوارم بتونم با کمک شما وبلاگمو بهتر کنم منتظر انتقاداتت هستم منم دوست دارم گلم موفق باشی و سلامت و گل لبخند همیشه روی لبانت


admin
ساعت20:50---1 فروردين 1391
سلام وخسته نباشیدخدمت شما دوست عزیز امیدوارم سالی خوب و موفقی رو پشت سر بزارید شما لینک شدید خواهشا لینک ما را در وب خود قرار دهید
پاسخ: ممنون حتما


کوثر
ساعت20:15---1 فروردين 1391
سلام.الف صالحی عزیز.خوشحالم به وبلاگ من سر زدین.من هم مایل به تبادل لینک هستم.البته موضوع وبلاگ من عاشقانست.اگه دوست داشتین خبر بدین.
پاسخ: ممنون کوثر جان بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 فروردين 1391برچسب:فاطمیه, ] [ 13:33 ] [ الف . صالحی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ در نظر دارد ختم های قرآن و صلوات و ... برای نیت دل دوستان ، ظهور و سلامتی مولایمان و سلامتی رهبر عزیزمان راه بیاندازد. ثواب آنها را هدیه به چهارده معصوم (ع) و محبین امیرالمومنین (ع) میکنیم. در ضمن میتوانید از مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و غیره در وبلاگ استفاده کنید از راهنمایی های شما استقبال میشود . التماس دعای فرج صالحی
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 405610
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


بهترین لینک های ایرانی